mandag, december 01, 2008

leguaiominí di pua


Tal i com recitaven a Eurovisió, aquest cop concedeixo jo mateixa els di pua als Gertrudis, que van tocar dissabte al sopar de nadal del casal català. Quin ambientasso, i que bé que van tocar, i que majetes i quin bon rotllo. Amb gent així paga la pena fer concerts. Haig de dir que la Lorena i jo, que vam orgnaitzar l'activitat, teníem a la junta en contra, perquè els de la Troba KungFu es van desdir a última hora i la Gene encara no ens ha enviat ni un duro de tots els diners que ens deu de la subvenció de l'any passat i que sembla ser que s'han perdut al ciber espai per un error burocràtic, de manera que tot ho hem hagut de pagar els pobres juntarres,o millor dit, els juntarres rics, entre el que jo no estic. Així que evidentment, si això no era èxit total, ens mataven. Com que el concert aquest any era obert a tot el públic, ens vam currar la propaganda i vaig anar a penjar cartellets i deixar flyers per tot arreu, i va funcionar, perquè diria que tots els Erasmus de Copenhague es van passar per allà. Quina festassa. Fins i tot hi ha erasmusianes (com es podria dir a les nenes erasmus-orgasmus?) que m'han demenat si m'han sobrat cartells del grup per penjar-se'l a l'habitació. En plan Super Pop, és molt fort, no?

7 kommentarer:

Laura sagde ...

nena, que guai!!! jo els gertrudis no els he vist mai, però pel que dius fan molt bon rotllo, i això mola molt! (i que rancis els altres, eh...).

m'alegro que anés tan bé! i què et puc dir dels diners públiques que es "perden"... ai... te'n podria dir taaaantes coses... :-(

un petonàs!

Unknown sagde ...

Òsti sí, Carol, una altra faceta nova, eh? Et veig de relacions públiques per Cph! Felicitats per la festassa, ja veig que va anar de conya, espero veure més fotos...

Petooons!

Ciutadà K sagde ...

Buf, estàs feta tota una 'organizadora de actos y festejos', ein?? tota una ambaixadora cultural, clar que sí!!

Felicitats per l'èxit!!! I sí, dependre de l'Administració Pública, malauradament, és DESESPERANT (també en tenim alguna experiència, també!!) ... i sempre hi ha TANTS erros burocràtics i 'de forma'....

Què m'ha agradat el detall super-pop!!!

:)

Dedryk sagde ...

I encara queda la gran festa d'aquest cap de setmana. Llàstima no poder ser-hi (no me pegues que me duele :P) però quan et deixis caure per aquí ja mirarem de celebrar-ho, no? Felicita al bo d'en Luke de part meua ;)

Carolina sagde ...

Que no et pegui? Saps quan amics meus venen: 0! Només en ve una que de fet, és primer que tot, amiga de la meva germana.
No li perdono. Apuntat a la lista negríssima :p

Dedryk sagde ...

Culpable TT_TT

Joan sagde ...

Carooooo! Com va anar el festival????!?!?!

How I wish I were there....

He vist el teu comentari sobre el Sr.Sanjosé(x). Per què no et fas manager internacional i comences a organitzar esdeveniments d'aquesta índole??

Molts petooons cap al Nord!!