fredag, november 28, 2008

de quants quilòmetres és la vostra llista?


Visc amb l'angoixa aquella de saber que et deixes alguna cosa per fer, i miro l'agenda compulsivament, i reviso l'agenda del meu cap per assegurar-me que allò que se m'escapa no és importantíssim. Quan em fico al llit per la nit penso en totes les coses que m'han quedat per fer i les sumo a la llista del dia següent, i així se m'acumulen les trucades pendents, les cançons per escoltar, els llibres per llegir, allò que li havia de dir i que ja se me n'ha anat del cap... i així vaig i vinc tot el dia, entre les coses fetes i les coses que haig de fer, i enmig d'aquesta inconsciència m'atrapa la matinada un altre cop, i Morfeu pitja l'stand-by i se m'emporta a altres mons amb altres llistes i problemes, i sant-tornem-hi. No està sent una època brillant, no. No li sé treure més suc als dies, i les nits llargues llargues llargues escandinaves tampoc no ajuden gaire.

9 kommentarer:

Ciutadà K sagde ...

Ai, ai, ai... avui em fas patir, eh???

Es important que vagis respirant... de tant en tant!!!!

Necessites:
- Un mica de sol! (complicat, no?)
- Una llibreta petita amb boli incorporat que sempre visqui a la teva butxaca.
- Repeteix en veu alta: després de l'1, ve el 2, després de l'1, ve el 2...
- I pensa que allò important... realment important, mai s'oblida!!!.

(i pensa en anar respirant...)

Si pogués t'enviava 2 hores que em puguessin sobrar... :P

Carolina sagde ...

D'acord vaig respirant... :)
No estic tan malament si encara tinc temps d'actualitzar, no pateixi, no. És només que porto una temporada de plenitud, plena de moltes coses que s'han de fer.

Ciutadà K sagde ...

ah, vale!!! 'plenitud'...

la 'plenitud' és positiva, no???

:P

Unknown sagde ...

La veritat és que jo soc una mica com la "señorita Escarlata", acabo dient que ja ho pensaré demà...crec que la meva llista cabria en una llibreteta d'aquestes que es porte al bolso :-)
Petons!

Anonym sagde ...

Jo tinc una llista taaaaaaaaaan llarga que prefereixo no pensar-hi xq "los nervios se me ponen nerviosos" Jajaja!!!

Dedryk sagde ...

La meva és X/0 (on X>0) per això no en gasto de llibreta :P

Carolina sagde ...

que cabrón, que rima amb el seu nom :)
Moltes ganes de veure'l, senyor meu!

Dedryk sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dedryk sagde ...

Rodolí :P
Doncs més et val que no escatimis en temps i arribis amb força pq poder necessito un desfibrilador.
Que xungo és el danès (i no em refereixo al filòsof de Futurama), que volia editar i no sé que coi he fet :P