tirsdag, juli 31, 2007

qué será, será


A deu dies vista d'agafar l'avió cap a les illes gregues, segueixo pregant a l'Oracle. Encara no hem trobat lloc on estar-nos. És la mar de divertit, un estat molt recomanable per totes aquelles persones tranquilones que volen passar una mica de nervis de tant en tant per experimentar què és ;)
Esperem que algun turista es trenqui les dues cames i hagi de cancel·lar el seu viatge. Les Cíclades estan a petar. Però no perdo la fe! I no em digueu que era de preveure que ja ho sé. Vam haver de fer canvis d'última hora i posposar juliol per agost, i és clar, tothom vol fer veure que desapareix del món al mateix lloc...

I, aclariment important: no estic depre ni trista, només tinc morrinya, que és di-fe-rent. Sí o sí?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Carupipi, era de preveure... ;P

Carolina sagde ...

Vagi-se'na cagar senyoreta Artigas ;p

Anonym sagde ...

Jajajaja... mira que tu tb... aaaaaiiiiiixxxxx, carupipi, com t'enyoro! I tot i això sé que la propera vegada que ens tornem a veure serà com si no hagués passat el temps! Molts ànims amb les teves vides paral·leles, que això ha de ser dur...

petonassus!

Carolina sagde ...

Bonica, no em diguis això que em faràs purar :_)
Tranqui, que aquí em cuiden molt bé. Pel meu aniversari em teniu aquí amb fiestuqui de la bona.
Un petonàs reina, miss you&love you too!

Anonym sagde ...

dormiu a la platja, dona! que sou joves i guapos! :-D

quan és el teu aniversari? jo vindré a celebrar-lo també, vale?

Carolina sagde ...

O i tant, polita, ja t'avisaré! És el 4 de novembre, però segur que se celebra el 3.

Anonym sagde ...

festa, festa!!! va, kel novembre ja és d'aquí a dos dies!

;)