torsdag, august 02, 2007

temps


Me n'adono que per primera vegada des de fa ja molt, massa, tinc uns dies plens de temps lliure, per fer exactament el que em roti. Tinc la casa carregada massivament de bons llibres, i de pelis que fa temps que vull veure. Aquest cap de setmana ens han promès sol, i marxem a la casa de la platja a la vora de Hornbæck, a la punta nord de l'illa de Sjælland, que és l'illa on està København. Encara us ensenyaré geografia ;) Doncs això, platja i bons aliments i molt relax, que m'espera un hivern durillo durillo. Ahir em mirava els horaris de feina i de danès, i tot plegat, a penes tindré temps de fer res. Serà qüestió d'aprofitar aquesta treva mig vikinga-mig grega i carregar piles fent, almenys, les primeres coses d'aquella llista immensa que tots fem que comença: un dia, quin tingui temps, faré...
I vosaltres, nens i nenes, què fareu aquestes vacances?


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Osti, si t'ensenyñes la meva agendaaaaa... vaig passant les tasques "quan tingui temps faré..." d'una setmana a l'altre perquè mai no les faig...!

D'on treus aquestes fotis tan xulis?

No em puc creure que la carupipi tingui TEMPS LLIURE! i ja sabies què volia dirrr???? que guai la caseta de fusta a la platja, súper bé... ganes de venir-te a veure!!! :)

muax

Carolina sagde ...

Ja, és molt fort eh, jo amb temps lliure, imgina't quina responsabilitat ;)
Nena, és que una servidora és molt artista!
Moltes més ganes jo de que vingueu!
pitons guapppa!

Anonym sagde ...

per cert, és xulo el llibre que estàs llegint? té bona pinta! :) que ruli...

i bon capde a la casa dels meus somnis!

Unknown sagde ...

Doncs jo penso anar a la platjeta i passar-me l'estona llegint llibres, remullant-me, bebent cervesa i també crema ultra protectora, a veure si així no em cremo! Espero que agafis molta energia per l'hivern, pel que expliques et farà falta...K vagi molt rebé per Grècia, quina enveja ;)