tirsdag, november 19, 2013

A votar

Avui, per primera vegada des de que visc aquí, he votat. No són el·leccions generals perquè jo no puc votar a les generals, són les regionals i les de l'ajuntament del districte. El procediment és semblant però hi ha coses diferents, com per exemple, que he hagut de fer una cua immensa perquè aquí tothom va a votar, fins i tot en unes el·leccions com aquestes, que no tenen la importància de les generals, la participació és massiva, d'un 80% (també quan fa fred, com avui). A banda de fer cua, no hi ha paperetes pels diferents partits, et donen dues tires de paper enoooormes, una per les regionals i una per les del dsitricte, i després de més cua, entres en un espai amb cortineta i poses una creu o a un candidat o a un partit. Quan dic enoooormes vull dir molt llargues, i també divertides, perquè a diferència de les generals, a aquestes el·leccions s'hi pot presentar tothom i hi ha propostes com ara "el partit de l'amor", "el partit pirata" i un llarg etc. de gent una mica flipada que s'apunta a tot.

Si mireu aquest video veureu:
a) la cua
b) en Frej (que últimament està d'un mediàtic que fa por... ja ha estat tres cops a la ràdio aquest mes, i l'enxampen fins i tot a la cua de l'ajuntament)
c) el meu cap, darrere d'en Frej, amb un gorro gris, escaquejant-me de la càmara
d) l'interior de l'ajuntament de Copenhaguen i les paperetes en qüestió (una de groga i una de blanca) 

3 kommentarer:

Laura sagde ...

Oh, nena, per què no has mirat a càmera?? Que mono el Frej, acaba la intervenció amb un somriure molt maco!

Ciutadà K sagde ...

Ei.... estic d'acord amb la Polita! quan vegis una càmera, Carol, pensa amb els que estem lluny (i no sabem molt bé quina cara tens jajajajaja)

El Frej, ciertamente, és molt maco!(i afegiria més: es guapo i està molt bo! ¡toma ya! avui tinc el gai subido...)

Carolina sagde ...

Ai nens, és que ara mateix semblo una balena amb potes, i no em trobo jo molt atractivona per sortir enlloc, ni que siguin uns segons :(

Però ciutadàaaaaaa, si et vaig enviar un video pel teu cumpleee, no em diguis que no saps quina cara faig homeeee (una altra cosa és que no et cansis de veure-la :P ) (estem petardets, avui!)