søndag, april 07, 2013

Let's whatever

Ahir mentre feia el sopar escoltava a la ràdio aquesta cançó del sr. Bowie. El locutor explicava que n'és un gran fan, i que ara que ha tornat de nou a l'escena muscial, li ha donat per escoltar un altre cop tots els discs que té d'ell, i que està eufòric. L'eufòria l'ha portat a la perruqueria on sembla ser que s'ha plantat amb una foto del sr. Bowie i ha dit, vull un pentinat com el seu. Resultat, un locutor tenyit de ros, que admet no tenir el punt que té el seu cantant favorit, però que més ja no pot fer.

Escoltant la cançó pensava, que el sr. Bowie té una veu molt motl sexy (o a mi m'ho sembla) i que jo em posaria les sabates vermelles, el que em demanés i més i tot.

1 kommentar:

Ciutadà K sagde ...

Seran els ulls, un de cada color o, com dius tu, la seva veu ... però el sr. Bowie exerceix un magnetisme innegable... m'atrau, m'atrau i tant és el que faci, digui o canti... fascinant Bowie!!