søndag, juli 29, 2012

Un oceà de paciència

Conversa a la casa d'estiu amb l'àvia del Frej, que va estar tots els dies amb nosaltres.

Else: No voldria ficar-m'hi però això que fas per sopar vols dir que serà bo?
Jo: Espero que sí.
Else: Però no ho hauries de fer en una paella més petita? No és per ficar-m'hi, eh, però jo crec que aquesta és molt gran, i es necessita més calor per escalfar-la, i l'electricitat no és gratis.
Jo: Ja, sí, benoooo, és que jo crec que així està bé, no ho sé, jo ho faig així.
Else: Ah, val, val, jo no m'hi fico no.
2 minuts
Else: Que no has canviat la paella? No és per ficar-m'hi però això no sortirà bé.
Jo: (Somriiiiiiiiiic)

Conversa repetida x 50 vegades en una setmana de pluja = dibuixos com aquest amb el Brushes a l'i-phone respirant profundament.

7 kommentarer:

Gon sagde ...

Doncs ja veuràs quan tu tinguis la seva edat :P

Ciutadà K sagde ...

Oh! el dibuix és molt xulo ... sobre la resta 'no voldria ficar-m'hi', saps? je,je,je,je

ànims!

Carolina sagde ...

Tan de bo arribi als 86 amb la seva mala llet i energia, firmo ara mateix!

manel sagde ...

Mès val cantar,per exemple:"Sota un cirerer florit murmul d'abelles, murmull d'abelles...." ¿No et sembla?.

Tu, jo i l'Otis sagde ...

A mi, en aquests casos, se m'escaparia un.... "àvia, que ho vols fer tu?"

Carolina sagde ...

No puc, nena, és la super matriarca de la família! Tu saps què m'ha costat a mi guanyar-me-la? No, no, no la puc perdre així com així!

Tu, jo i l'Otis sagde ...

(llàstima...)

Llavors.... ooooohhhhhmmmmmm....