tirsdag, november 09, 2010

Aniversari

Fa dies i dies que no escric, i com sempre dic, no és per ganes, sinó per no trobar el temps. Avui m'han tret un queixal del seny i m'han retallat la geniva del queixal de baix que és difícil de treure. Com que em fa un mal espantós, tinc la cara feta un nyap, i no estic per gaire correccions de res, aprofito per escriure quatre ratlles.
Dijous passat va ser el meu aniversari i el meu sant, i dissabte vaig fer una festa a casa pels amics. Va ser una festa molt xula, perquè havia convidat a força gent i gairebé tothom va venir, amb nens inclosos. Com que ja sabeu que ens encanta fer coses dolces a casa, vaig preparar aquests pastissos i shortbread. Últimament m'ha donat per fer shortbread i magdalenes de xocolata i el pobre Frej l'altre dia em va dir que o feia el favor de parar o que convidés al veïns perquè a ell no li dóna temps de menjar-se tot el que faig :) És que fer coses dolces em relaxa una barbaritat, i com que vaig que no paro (és molt dur eh, això de ser profe i haver de fer tantes coses extra, demà us ho explico) doncs ala, vinga a cuinar. Total que al que jo havia preparat s'hi van sumar uns panellets enviats via correus que van arribar a l'hora justa. Està molt bé, això de tenir a tanta gent que t'estimes junta, sobretot so són persones de grups molt diferents i gairebé mai no coincideixen. No vaig tenir gaire temps de parlar amb tothom, hi va haver un moment que de tanta gent que hi havia, la penya estava asseguda pel terra, però va ser molt i molt emocionant. I els pastissos es van acabar, evidentment.
O sigui que sóc un anys més vella i tinc una mica menys de seny. Em sembla un bon balanç.

7 kommentarer:

Ciutadà K sagde ...

Oh, què xulo! quina envejeta, m'hagués agradat estar present, algú del Delta no hagués desentonat en aquesta varietat i heterogeneïtat... :) (els pastissos tenen una pinta estupenda)

Ara, jo m'he quedat encallat a "m'han retallat la geniva del queixal", això es pot fer? es poden retallar les genives? My god! apressiu com sóc als dentistes, la imatge se m'ha quedat gravada i he hagut de rellegir la resta un parell de cops... brrrrrr. :S

(estàs millor? )

Carolina sagde ...

Sí, e spot fer, quan un queixal és difícil de treure perquè les arrels estan tortes i hi ha un nervi molt a prop, intenten fer el possible per no treure'l perquè si toquen el nervi, pot ser que perdis sensibilitat a la boca i al llavi inferior. De manera que perquè no se'm torni a infectar perquè el queixal no està acabat de sortir i la geniva havia crescut pel damunt, l'han "retallada"
Fa molt mal sí, la veritat és que no estic gaire bé, però espero que d'aquí un parell de dies el mal hagi passat.

NUR sagde ...

A mi això de la geniva tb m'ha impressionat, martea meua!!!!!
I quina bona pinta els pastissos, quan vinguem a veure't ens hauràs de fer moltes coses d'aquestes!!!

Laura sagde ...

bonica! espero que el dolor passi aviat! molts ànims!

(m'has de passar totes les receptes, nena, quina bona pinta!!!)

C. sagde ...

Per molts anys! Avui he dinat amb la teva germana, precisament :) Casualitats de caminar per BCN...

Carolina sagde ...

Ah sí, C? Veus que bé! Segur que li haurà fet molta il·lusió. Gràcies per felicitar-me, tots ens fem grans ja ho veus, també els germans petits :) Petons!

Sebastian & Laia sagde ...

MOLTES FELICITATS CAROL!!! i anims amb els queixals ....que deuen fer una mal de dos parells....