tirsdag, juni 09, 2009

Sr. Mickey Rourke...


...que diria el meu estimadíssim Ciutadà K.
Jo no us explicaré la seva vida ni la seva carrera, com faria ell, però us diré que fa un paperàs a The Wrestler, i que tot i que s'ha convertit en una cara monstruosa després de tanta boxa i tanta cirurgia plàstica, ho fa molt però que molt bé.

La peli té un inici durillo, i en alguna ocasió vaig voler tapar-me els ulls, però paga la pena aguantar, perquè a banda de cops i ferides, hi ha una història fantàstica, però molt trista. Molt. Me'n vaig anar a dormir trista, tristíssima. El seu personatge és tan decadent, i tan real... una peça de domino falla i tot se'n va a la merda, i per molt que vulguis, i per molt que intentis veure altres perspectives, canviar l'angle de la teva vida, la veritat és que de perspectives no n'hi ha. I les coses són com són. I coi, és molt trist.
I la peli està plena de paralelismes igual de tristos: la indústria de la carn. La dels lluitadors, i la de les ballarines d'striptease. I ell, al final, un tros de carn que ven carn. I és clar, al final el pobre no pot més, jo ja l'entenc, ja.
En fi, que és trista a matar, però que us la recomano molt.
I si us plau, als cirurgians plàstics ja se'ls demana algun certificat abans d'agafar el bisturí?

8 kommentarer:

Ciutadà K sagde ...

OHHH!!! OHHH!!! el meu tema, el meu tema!!! i, a més, amb homenatge i referències càlides i amoroses cap a la meva persona... què content de bon matí!!! :)

(aquest émfasi és per a compensar a tristor del film i del post :(

Totalment d'acord amb tu, Carol, en tot el que dius, però per acabar de fer-ho més trist, allò que a mi em fascinà és que moltes de les frases dites per Rourke podrien estar signades per ell mateix... l'escena d'ell plorant amb la filla és esfereïdora i d'un REALISME més realista del que ens pensem, n'estic convençut!!! I un final tan,tan,tan coherent!!!

(Comentari de Vida: Nur i jo la vam veure a Roma... més bonica Roma!!! :) ... res, un altre cop per a compensar emocions...)

BON DIA, CAROL !!!

Laura sagde ...

que ens has explicat el final de la peli, vikinga??? mira que si se suicida i no ho sabíem...

Ciutadà K sagde ...

QUE NOOOOOOO, POLITA!!! la Vikinga ha estat molt prudent i no ha avançat res de res... no ho pretendràs fer tu, oi??

no l'has vist, no?? ja es nota, ja.... :)

Laura sagde ...

no, no l'he vista, òbviament, si no, no ho hauria escrit, ciutadà... :-P

Carolina sagde ...

No, no, cap pista!!!
Després de la peli vam tenir un diàleg amb el Fred d'aquell tonto, perquè no trobàvem una paraula en danès per dir "decadent". I jo li volia explicar que el Mickey Rourke, a la seva manera, és una mica decadent... i va costar de comunicar-ho!!!
TAN REALISTA, l'escena de la filla... quin dramon!

Roma... molto bella! :)

Laura sagde ...

per cert, totalment fora de tema, eh, però ahir el donald en va fer 75 i la meva mama en va fer 60, que han nascut el mateix dia.

Ciutadà K sagde ...

Ui, sí, és veritata!!!! recordo que l'any passat el Ciutadà K va felicitar al Donald i a la mama de l Polita... ho recordo, ho recordo..

PER MOLTS ANYS, MAMA!!!

:)

Laura sagde ...

:))