onsdag, marts 04, 2009

helicobacter pylori


Us presento a la meva bactèria. Es diu Helicobacter pylori, i viu a tota marxa al meu estómac. És la causant d'úlceres i alteracions vàries al sistema gastrointestinal, i penso exterminar-la amb una dosis massiva de tres medicament megapotents que m'han donat, i que han de matar, per desgràcia, tant les bactèries dolentes com les bones.
Està bé, que després d'haver escoltat tantíssimes vegades que tenia estrés i que em prengués la vida amb calma, s'ha demostrat que hi ha més coses: una altíssima intolerància a la lactosa, i una bactèria molt dolenta que porta fastidiant el meu estómac durant vés a saber quan.
Que bé que em senta viure a Dinamarca, tu.

11 kommentarer:

Ajuntament de Castellar del Vallès sagde ...

La mateixa bactèria que em va fer la punyeta a mi, l'any passat! De fet,la tenen una de cada quatre persones al món occidental. El que passa és que no sempre es manifesta... Un tractament amb antibiòtic i llestos. Salut!!!

Àlex Portolés

Laura sagde ...

hola, maca!

un amic meu també va tenir aquest habitant, i una companya de la feina. es veu que és supercomú i molta gent té aquest bacteri però no ho sap. i ara estan estupendos, així que en un no res et recuperes, ja ho veuràs!

muà! ànims!

Carolina sagde ...

Home Àlex! Així m'agrada, donant suport! :)
Doncs sona molt bé eh, espero que marxi així pim pam com dieu!

Carolina sagde ...

per cert, que a tu et van fer la gastroscòpia??? I et van adormir? És que aquí no t'adormen, i és taaaaaaaan desagradable :S

Laura sagde ...

per cert... que fort, tens l'ajuntament com a comentarista! nena, ets tota una celebrity, no? :-)

Carolina sagde ...

Sí, sí, més que res perquè em consta que el comentarista és mooooolt discret, així que em fa molta il·lusió tenir-lo de visita ;)

Ciutadà K sagde ...

Benvolguda Carol, estimada Polita, excel·lentíssim AJuntament de Castellar del Vallés, altres autoritats... bona tarda!!! :P
vale, vale... ja paro!!!

Caram aquest bitxet, a veure si també el tinc jo??? és que tinc un punt hipocondríac, sabeu? quin quadre clínic manifestes quan 'això' et posseeix?
jo li volia dir encantat de conèixer-lo, ja que ens el presentes però va a ser que no, eh??? que més aviat 'bon vent'!!!

Bona tarda a tothom!!!

Anonym sagde ...

Ei Carol! Quan t'he escrit el missatge, estava registrat amb el login de l'Ajuntament, i per això ha sortit publicat.

Anant al bacteri: a mi m'ho van detectar amb l'anomenat test de l'alè. Et beus una cosa i deixes anar el baf dins un potet que després analitzen (fa com riure, sembla que hagis de deixar els bitxitos a dins el pot)...

Fins que no m'ho van trobar vaig patir durant dos mesos, perquè no sabia ben bé que tenia i tot eren dolors a la panxa...

Com que ho conec bé, t'he escrit per solidaritzar-me amb tu (i perquè mica en mica perdo la vergonya...).

Àlex

Anonym sagde ...

que yo sepa esa bacteria ha estado siempre en el intestino como miles de diferentes,pero si las cosas no cuadran en el organismo pues ellas atacan ,es un poco como las mujeres que usan antibioticos para infecciones en la uretra,al matar tambien las bacterias buenas que comen esporas,pues entonces se desmadran las esporas de los hongos en el fluido vaginal y pica a tope (si si hay hongos y miles de bichitos en nuestro cuerpo)

Carolina sagde ...

Pues no, no es así.
Si buscas información sobre la bacteria verás que es algo que se contrae, a veces, cuando somos niños.
Me gustaría a mi que fueras una mujer y tuvieras una infección en las uretras y no tomaras antibióticos, a ver cómo lo aguantabas.

Anonym sagde ...

M'alegro moltissim de que hagin trobat el que tenies. No ets la primera que conec a Dk que els metges (quan no saben el que tens) et volen enviar al psicòleg.