lørdag, september 20, 2008

my beautiful launderette


Em pregunto jo perquè quan vaig a la vaskeriet a rentar roba no em passa mai cap de les coses fantàstiques que els passa a la gent de les pelis quan van a rentar. Especialment a les pelis de la Coixet, on sempre apareix algú fantàstic que et fa passar d'un estat depressiu a un d'eufòric. És clar que jo tinc algú que acompleix l'objectiu diàriament, però jope, ni que fos per comprovar que aquesta mena de persones existeixen i que van de bugaderia en bugaderia alegrant el dia a la gent, estaria bé que algun dia em toqués a mi. Que anar a la vaskeriet és super avorrit!

1 kommentar:

neska polita sagde ...

precisament avui he vist un capítol de "seinfeld" en què el jerry i el kramer es volen vengar del bogader perquè es pensen que els ha robat diners i li llencen una bossa de ciment en una rentadora. també seria divertit trobar-te aquest parell en una "vaskeriet", no? (quin nom tan estrany... no sembla que t'hagin de netejar la roba en un lloc que té aquest nom, no? :-P)

petonet i bona tarda de diumenge!