fredag, september 19, 2008

mutacions


Diu el Punset en un dels seus llibres que tot som éssers mutants, i que alguns ho són més que d'altres. Que tots neixem amb mutacions genètiques, unes 3 o 4 de mitja, que en algun moment o altra ens faran estar malalts. Estem programats així. I seguim creient que som eterns. Quasi ho som. Tenim un cos i una ment exemplars, als que no escoltem prou.
Una vegada més, se'm trenca el cor. I penso que la gent a qui estimo som molt mutants. I és una mala sort de les que no es poden entendre. El meu bestiari irracional crida, plora, ple d'ira, de pensar que certes coses passen sempre als mateixos. Ja sé que això s'acabarà per a tots en un moment o altre. Però la manera i el quan no em semblen justes.

2 kommentarer:

Joan sagde ...

Carooo!

Està molt bé que llegeixis el Mestre Punset. Per mi, a part d'un gran divulgador de la ciència és un showman.

Jo com que les mutacions genètiques no són el meu fort em limito a veure-les venir.

Moooolts petooons cap el Nord!

Carolina sagde ...

Sempre he estat una gran fan del sr. Punset. No només per tot el que diu sino per la manera com ho diu i pel gran entusiasme que té per la vida, en totes les seves possibles dimensions. I perquè un savi, coi, i ha viscut de tot i sempre li pica la curiositat.