fredag, juni 20, 2008

inutilitats


1 1 adj. [LC] No útil, que no dóna cap utilitat.

A la vida hi ha coses molt inútils. Els examens són molt inútils. Molt. Ens ho hem montat molt malament en aquesta societat, i a dia d'avui, després de no sé quants examens a la meva vida, penso encara amb més força que som tots molt burros. Per què cony serveixen els examens? Per a res de res. Per beure cafè, i per poca cosa més. Per què hem de passar pel calvari examinatori si de fet, el que interessa és aprendre. És que sabrem més o menys si un dia ho fem millor que la resta de dies de l'any? No.
I hi ha examens i examens. Jo avui he acabat els examens de danès, i estic tranquil·la, contenta però indignada, perquè em sento com una nena de 5 anys que ha de passar pel tubo d'una cosa en la que no hi creu per obtenir certs papers que tant se li refoten. I jo encara, que vinc de la UE i no m'ho jugava res, però els altres... no sé, m'entren ganes d'anar-me'n al ministeri i començar a cridar. I això que m'han anat bé, eh, però és que són tan xorres, i tan injustos...

4 kommentarer:

neska polita sagde ...

si haguessin enviat el clos d'ambaixador a copenhaguen i no allà on sigui que l'han enviat això no passaria, nena...

(ja em perdonaràs, eh, però després de tot un matí corregint models d'exàmens de primària és l'únic que sé dir).

:-P

bon cap de setmana!!

Unknown sagde ...

Jua,jua, neeena, quin cabreig que portes! Moltes felicitats guapa, quina alegria :D Estic d'acord amb tu amb això dels exàmens, però els coneixements s'han de valorar d'alguna manera...no cal que hi pensis més, tu ja ho has superat!
Bona Revetlla de Sant Joan!

UnderPressure sagde ...

Sacaste el Dansk Prove 2? Enhorabuena, ya puedes obtener el pasaporte danes, jajaaja!!!

Unknown sagde ...

Oye, qué es eso del pasaporte danés?