onsdag, juni 18, 2008

anem a pams




Fa tants dies que us estic prometent fotos que ja no recordo ni què us haig de dir. Començo pels llac, no?
Doncs això, que el Thomas i el Thomas ens van portar al llac de Holte a fer kayak, perquè un d'ells juga a kayak-polo i m'havia promès que m'hi portaria desde la primera setmana que vaig trepitjar vikinguilàndia. El temps va ser fantàstic, i el lloc... meravellós. Llàstima que no ens vam poder endur la càmara al kayak, perquè vam fer una ruta per unes llengües estretes plenes de casetes amb flors idíl·liques i aneguets i canyes de bambú i totes les coses boniques que us pugueu imaginar. Tot s'ha de dir, vaig inaugurar un estil consistent en avançar dos pams i fer una volta, i com quejo això de diferenciar entre esquerra i dreta no ho faig gaire bé i com que literalment 'no hi ha cap kayak tan petit com tu', la cosa va ser així de xunga durant tota l'estona que vaig 'navegar' pel llac.
Tan bé ens ho vam muntar que vam fer una barbacoa amb salsitxes, patates, bolets, begudes amb llimona i llima i maduixes amb crema i coses fantàstiques, d'aquelles que després de remar i de que t'hagi tocat el sol et semblen la cosa més deliciosa del món. Ens vam quedar a veure la posta de sol a quarts d'onze de la nit i vam marxar amarats de tranquilitat, de converses magnífiques a la sauna i d'estar molt contents d'haver-hi anat. S'haurà de repetir!
Atenció a la prova fotogràfica d'una servidora banyant-se en aigües fredes fredes abans d'anar a la sauna. Valenta, no?

2 kommentarer:

neska polita sagde ...

bon dia, munica!

m'agrada molt això de "no hi ha cap kayak tan petit com tu". :-) i m'agraden molt les fotos, quins llacs tan preciosos...!

petonet!

Mònica sagde ...

kina experiència!!!

ptonarrus, pipi