søndag, marts 23, 2008

la reina i la princesa




Aquí us presento a la reina mireia i la princesa carla, que desde fa un temps van entrar a la meva vida i al meu minimón de vikingilàndia i sembla -i espero- que s'hi quedaran durant un temps :)
La princesa carla és tan preciosa que li dedico dues fotos perquè era difícil triar. La reina mireia, que en realitat és la caputxeta vermella, és la meva companya de danès, de penes i alegries i en poc temps s'ha convertit en una persona molt especial per a mi. Val un imperi i estic segura que sabrà fer-se camí entre tota aquesta gent que li posa tot tan difícil. I amb la carla juguem al 'llollo' que vol dir, 'a que no saps on és el meu gorro' i mengem i ens intentem entendre. I amb la mireia, ens expliquem literalment la vida, ens imprimim textos i ens donem suport, l'una a l'altra, en aquesta història tan complicada en las que ens hem embarcat. Dues personetes meravelloses, que tan de bo puguéssiu conèixer algun dia. Les dues riuen molt i sovint, i si no, ja les faig riure jo. No són fantàstiques? :D Per cert, que tot i que no ho sembli, són mare i filla. La reina té l'esperança que la princesa s'acatalaneixi una mica en algun moment...

2 kommentarer:

neska polita sagde ...

que bufona la princeseta!
:-)

Unknown sagde ...

Espero conèixer-les aviat i jugar al llollo amb la Carla, que per cert, la seva mare ja pot anar esperant sentada que la princesa vikinga s'acatalaneixi,perquè és vikingatotaaal ;-)