torsdag, december 20, 2007

Rosengården 14, 3th



El meu nou carrer dóna fe del meu estat, i és el més romàààààntic de tota la ciutat ;)
Demà em mudo, nens! Ja tinc les caixes fetes i tot més o menys a punt... un mini-camió furgona de mudances que vindrà a recollir i vinga, cap al centre s'ha dit.
Estic contentíssima de dir-li adéu al meu veí de merda que per mi ja es podria morir demà, i contentíssima demarxar d'un barri una mica tristoi per ficar-me al meollo de tot plegat, amb mil llibreries, cafès, botigues, restaurants xulipankis... tot i tot i tot.
Quan em veniu a veure?
Per cert, que avui han castrat i tatuat al pobret Copernicus, que està grogui perdut :'(

4 kommentarer:

neska polita sagde ...

et desitjo el millor en aquesta nova etapa! com tens la panxulina? espero que millor.

molts records al frej i mèus mèus al copernicus.

i molts petons per a tu!

Carolina sagde ...

Estic molt millor, el senyor doctor em va dir que tinc el fetge i la vesícula i les uretres molt boniques, i la senyora doctora creu que tinc l'estómac fatal per haver-me pres tants antibiòtics durant tant de temps. M'han donat unes pastilletes i en principi, si milloro, no em faran prove spe rmirar si tinc úlceres i coses d'aquestes.

Una etapa... interessant ;) I meravellosa, cony, que sempre hem d'anar pensant que les coses sortiran malament, doncs nooooo! aquest cop anirà bé, je je :S

neska polita sagde ...

i tant que anirà bé! :-) m'alegro que estiguis millor.

un petonet i bones festes!

Anonym sagde ...

fins aviat, carupipi, i quin carrer més xuli!!! ara sí que fijo que he de venir :)))
muuuuuaaccccckkssssssss