torsdag, oktober 04, 2007

la mani


Ahir hi va haver manifestació pels carrers del centre de Copenhague fins a la plaça de l'ajuntament. Aquí no estan acostumats a que els immigrants facin res, i va ser divertit veure la reacció de la gent. No sé, jo m'imaginava alguna cosa més radical, perquè aquí a vikilàndia tot es fa pacíficament, fins i tot les manis, i és com raro... la policia tota l'estona amb nosaltres... que dius, però la poli no són els dolents??? No ens pegaran amb les porres i tal?
Suposo que molt millor així. Vam repartir molts papers explicant la situació a la gent i tot plegat, va causar l'efecte que volíem, va venir una televisió i almenys ens vam treure l'espina del damunt de pensar que vam fer tot el que estava en les nostres mans... bé, jo crec que no érem més de 200 persones. Tenint en compte que a l'escola hi ha 700 estudiants, m'agradaria moltíssim saber on es van ficar i perquè no van venir. Entenc que molts treballen, però les classes del matí es van parar a les 11 i molts van marxar cap a casa en comptes de venir. Nyau nyau nyau, fatal!
Avui hi ha reunió amb el Jakob dels collonets, a veure si para de dir mentides per la tele.
El més divertit de tot és que mentre això passa, el senyor primer ministre va dient als programes que 'Dinamarca necessita mà d'obra i treballadors qualificats amb urgència, i si cal buscar-los a l'estranger, així ho farem'. Se'm remou l'estómac quan l'escolto.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Eeeeei camarada :) tot el meu suport als alumnes de KISS i també als professors, està bé que hagueu sortit al carrer per explicar la realitat del que està passant i no la versió que el teu estimat Jakob explica per la tele. Tot i això, jo tampoc entenc on collons es van amagar la resta d'alumnes... Espero que tingueu sort i que la situació s'arregli aviat. I si no és així, doncs a les barricadeeees :)

Anonym sagde ...

completament d'acord amb la mónica! enavant les atxes! :-)