mandag, oktober 29, 2007

i tu què cantes?


Dijous a la nit arriben la samari i la moni, i el primer que haig de fer és netejar el pis. Els nivells de neteja de la samari i els meu no són els mateixos, per exemple, la samari està obsessionada i jo no, però tot i així, netejaré una mica, en plan efecto placebo-trauma infantil.
I el primer que s'ha de fer quan et poses a netejar en serio és posar-te totes les cançons del món que et faran netejar millor. Hi ha cançons que es presten a netejar, i n'hi ha que no gens. Jo canto més quan netejo que a la dutxa. Em sembla que això ho he heretat de la samari, que sempre cantava el Nino Bravo i posava cintes mentre fregava com una boja.
Doncs aquí us passo interactivament la llista de les meves top 10 de demà. Interactivament vol dir que em digueu què canteu. L'ordre dels factors no altera el producte:

1.- Bobby Darin: Dream lover
2.- Los Nikis: 10 años en Sing-sing
3.- The Beatles: She loves you
4.- Radio Futura: Enamorado de la moda juvenil
5.- Paul Anka: Diana
6.- Mecano: Me colé en una fiesta
7.- The Cardigans: Love fool
8.- Bruce Springsteen: Night
9.- Alaska: La funcionaria asesina
10.- Pixies: Levitate me

4 kommentarer:

neska polita sagde ...

deu cançons amb què jo deixaria la casa neta com una patena:

1. la rumba del solterón (dusminguet)
2. wa yeah! (antònia font)
3. make your own kind of music (mama class eliot, o una cosa així)
4. waterloo (abba)
5. colores (mártires del compás)
6. cell block tango (banda sonora de "chicago")
7. malo (bebe)
8. como camarón (estopa)
9. sin documentos (los rodríguez)
10. material girl (madonna)

:-D

Carolina sagde ...

ah sí, m'apunto les tres últimes :)
Ei que si vols venir a ajudar-me, ja saps on sóc...

Anonym sagde ...

Hola guapa!!!!

doncs jo ultimament sempre em poso el mateix cd.... NANCY SINATRA i quan arribo a la de "These boots are made for walking" ho deixo tot com una patena!!! llavors adelanto el cd i passo directament a la de "Son of a preacher man" que m'encanta!!!! despres canvio el cd i em poso el de ORISHAS :per ordre : ORISHAS LLEGO, MISTICA, QUE PASA y A LO CUBANO.... y amb això deu ni do lo net que queda el pis!!!

patunets

Anonym sagde ...

Mmmmmmm.... Per netejar, no era el I want to break free dels Queen??

De totes maneres per cantar mentres netejes prova amb:

http://www.youtube.com/watch?v=6scamDr1r3s

(es una versio d'una canço del Daniel Johnston. L'estic descubrint ara, es un geni, i podríem dir que no es apte pel gran públic (i molt menys per la MTV))