tirsdag, september 04, 2007

luk bøgerne...


... o el que és el mateix 'tanqueu els llibres' que comencem l'examen. Jaaaaaaaaarl!!! Quina me! Veieu aquest senyor de la foto que anuncia l'escola? Vale, doncs aquest home no ha anat a KISS en sa vida, perquè si hi hagués anat, s'estaria cagant en tot i en tothom, i no faria cara tonto, ni aniria amb turbant, sinó cara emprenyat, o estaria a casa estudiant-se les frases, fent redaccions, preparant converses i tot això.
Torna KISS a la meva vida. Torna el malson :(
Quan a la boda de l'entrada anterior la gent estrangera em preguntava on havia anat i deia 'a KISS'... els hauríeu d'haver vist la cara d'horror que posaven. Alguns em deien 'jo hi vaig anar fins al nivell 7', d'altres preguntaven 'encara són tan bèsties?'. Com si els estigués recordant un trauma. Em miraven amb una cara de pena... i val sí, tots estem d'acord en que aprenem ràpid, però collons, qualsevol no apren ràpid així. Ahir vaig començar a anar pels matins, que encara és pitjor perquè les classes duren 20 minuts més que es fan eterns, i a sobre tothom està clapadíssim. De 8,30 a 12,30, toma ja! I tenia al costat a una noia vietnamita (crec) que està prenyada i portava literalment una nevera a dins de la bossa. Que si iogurt amb cereals, fruita, xocolata... i la tia vinga jalar. I em deia, és que jo aquí em poso molt nerviosa, i m'entra la gana, i com que no sé ben bé distingir entre gana de prenyada i gana d'histèrica-compulsiva, doncs jo menjo. Clar que sí, menja, menja. Diuen que KISS és com ser pares, però al revés: ningú no sap el que és fins que ho prova, i malauradament comprova que sí, que els mosntres i els ogres que ens feien amagar sota els llençols de petits, existeixen. Tots estan a KISS.
Salveu-meeeeeeeeee!

5 kommentarer:

neska polita sagde ...

ai, quina gràcia, la vietnamita!

fes ioga o estiraments o algu. jo ho faig, et relaxes (jo he tornat il·luminada, també ho he de dir, i estic en fase: la vida es maravillosa y lo veo todo color de rosa, saps?).

Unknown sagde ...

Sé. Però això ja ho he provat. I a mi em va suar la cansalada corrent, fent peses o demés. Jo estic en la fase: la vida és una mica de color gris, però jo me la faré rosa plastidecor ;)

neska polita sagde ...

rosa xiclet mola més!
:-)

jo nedo, també cremo més. i amb el zapateao descarrego que no vegis!

petonet!

Anonym sagde ...

Osti Caro,

ara téns el bloc en danès. Aprendre els dies de la setmana.

Tinc problemes amb el torsdag i el tirsdag.

Seria "Tirsdag i'm in love"?

Molts petons!!

Joan

Unknown sagde ...

Nej, seria 'Fredag I'm in love' ;)
És que el volia posar en català,després vaig veure que el podia posar com vulgués i vaig pensar que unes lliçons de danès no us vindrienmalament, així per complicar-vos la vida una miquetona més, ji ji.
petons moooolts cap a la vila del pingüí!