søndag, september 09, 2007

cansada com una burra


Avui no us escric cap entrada del pal filosòfic. La veritat és que només tinc esma per dir-vos que estic cansadíssima, que si fos per mi, m'aniria a clapar ara mteix, i que no necessito ni un llit. Així, entre dues cadires, també em val.
Això de treballar diumenges és un pal. Com pot ser que la gent es llevi aviat un diumenge per estudiar espanyol? Estan bojos! Dic jo, que si vénen diumenge perquè entre setmana no tenen temps, es podrien quedar al llit dormint i així descansen una mica i viuen la vida, no?
No estic cansada del pal de quan treballava a pastisseries cafès i restaurants diumenges, eh, però és que ara em toca passar-me tota la tarda estudiant, perquè clar, demà a les 8,30h ja tinc examens al putu KISS dels collons, i ale, això és un parar... i sabeu què crec que és el que m'esgota? Tenir 1rs i 2ns gairebé sempre, perquè haig de parlar en danès tota l'estona, i quan acabo, estic que sembla que hagi donat tres conferències :(
I dic jo: però a veure, jo no havia vingut a aquest país per començar de zero, i tranquil·litzar-me una mica i viure l'amouuur i tot això?

Ingen kommentarer: