tirsdag, maj 14, 2013

Quin pal els dimecres

Demà és dimecres, i per mi és el dia més cansat de tota la setmana perquè tinc classe de 08.15h a 15.15h amb només una pausa per dinar d'11.30h a 12h. Sí, sembla l'hora d'esmorzar però aquí és quan es dina. Ara que això de dinar, de vegades tampoc, perquè entre alumnes que et paren pels passadissos per demanar-te no sé què, les fotocòpies que has de fer a última hora perquè quan les havies de fer o hi havia cua o tres de les tres fotocopiadores estaven espatllades... total, que pocs dies acabo per dinar a la pausa del dinar.
Quan anava al cole tampoc no m'agradaven els dimecres perquè durant tres anys seguits vam tenir gimnàs els dimecres a les 15h. Jo faig molt esport des de ja fa anys, però quan era peque m'agradava molt poc moure'm. Fer gimnàs a les 15h, acabada de dinar a mi em semblava més tortura que res, patata i mongeta tendra amunt i avall a la panxa, i recordo molts dies que li deia al meu pare, per favor per favor que plogui dimecres! ( i ell que havia jugat a bàsquet professional em mirava amb cara de quina-filla-més-pava-que-tinc). A BUP la cosa no va millorar gaire perquè teníem gimnàs divendres a primera hora. Em sembla que ja ho escrit abans, que jo al matí no sóc persona, i tampoc serveixo per fer cap activitat física més enllà de dutxar-me, les poques vegades que he anat al gimnàs al matí o he acabat per vomitar o m'he marejat tant que m'he hagut de quedar en un raconet. Tu dóna'm tardes i nits, aleshores sí que sóc jo :)
Imagineu-vos a una servidora un dimecres a primera hora del matí, puha puha, que diem aquí :)
És que hi ha dies de la setmana que de tota la vida sempre han estat més pal que d'altres, oi?

Ingen kommentarer: