onsdag, september 19, 2012

Ostrich pillow


A la nostra sala de profes, que és molt xula, tenim uns sofàs al costat d'un piano i una manteta per tapar-se. Com que ningú no toca el piano, hi ha profes que si tenen una hora lliure entre classes i estan massa cansats per treballar, fer fotocòpies o una de les mil coses que hem de fer, fan una migdiada, que aquí es diu "fer un avi". A mi no em funciona perquè jo necessito una mica de foscor i calma per poder-me adormir, i si sé que hi ha un munt de persones per allà que em poden veure, aleshores no m'adormi ni a la de tres.
Però ei, aquest coixí batejat ostrich pillow em sembla genial. Que tens uns minutillos per descansar? Tacatán, t'amagues aquí dins i ala, a dormir. Ni et veuen la cara tonta ni els veus tu tampoc. 

6 kommentarer:

manel sagde ...

ostrich! quina xulada!.

Ciutadà K sagde ...

flipant!

qué cosas tienen los daneses!!!

:D

Carolina sagde ...

Eeeh que no és un invent viking!!!

Ciutadà K sagde ...

ah, ¿nooo? vaja!

merce voltas sagde ...

Ostres! i d'on heu tret aquesta "cabanyeta"?

Carolina sagde ...

D'aquí Mercè: http://www.studio-kg.com/ostrich/

T'ha agradat? És xula, oi?