søndag, januar 29, 2012

In between

Aquesta setmana he tingut el privilegi de recórrer Londres amunt i avall amb els meus alumnes.
Vaig tornar rebentadeta i amb el temps just de desfer maletes, rentar roba i tornar-les a fer, demà al matí ben d'hora ben d'hora enfilo camí en tren cap a Fyn, on faré un curs d'uns dies amb dos companys de feina que també fan el pædagogikum amb mi. M'enduc dues bosses de coses per corregir, una de proves parcials i una altra de redaccions. Ja veurem quanta energia em queda per treballar després de la última xerrada (que és sempre després de sopar).

Últimament les coses van així, molt carregadetes de feina, per això ha estat bé sortir fora uns dies. Londres és sempre una ciutat meravellosa. No he tingut temps per veure amics ni coneguts que viuen allà, però he parlat molt i molt amb gent jove fantàstisca que s'han portat millor que jo ho hagués fet a la seva edat en una ciutat així.
Vam fer un passeig per les instal·lacions olímpiques i ja cal que s'afanyin. A la foto, l'estadi olímpic, que està més o menys acabat. Vam veure i fer moltes altres coses més, per exemple, el musical We will rock you. Em vaig sentir molt dinosàurica quan els alumnes em van preguntar si Queen era un grup creat pel musical exclusivament o si realment existien :(
Però els va agradar molt, i això que ens vam perdre el partit per veure'l.

Dinamarca està coberta de neu i glaç, però tenim l'agenda tan plena, que ens posem capes de ceba de roba i ens les treiem i ens cordem i descordem i posem gorros guants i bufandes sense ni pensar-hi. Però no recomano mirar la previsió del temps, quan les temperatures estan entre 0 i -15 tot és tan depriment com els llits farcits de molles de les habitacions d'hotels (i encara més depriment si estan arrebossades de catifa pudenta).




5 kommentarer:

Joan sagde ...

Caroooo!
Que he estat amb més danesos i daneses aquesta setmana.
Molt probablement al maig vinc a Odense.
Petons i abraçades per tu i el Frej!!

Carolina sagde ...

Que bé! :D
Doncs t'esperem amb un somriure d'orella a orella i bona música. El maig és un més preciós aquí dalt!
Molts petons.

manel sagde ...

Uf!.Malgrat el fred, la neu ,el glaç, les catifes pudentes,i les capes de seba, tots plegats em feu molta enveja.Per exemple: Fyn es una illa de la que tinc molts records.Té un poblets preciossos,sobretot al sud.

Ciutadà K sagde ...

Ostres el comentari de Queen m'ha matat... :S. I el del fred, tambe!

Laura sagde ...

Carol!!! Som solidaris, aquí també fa molt de fred i fins i tot neva!!!