mandag, december 12, 2011

A punt de que arribi Nadal

A mi el Nadal no m'entusiasma gaire, però sí m'agrada que passin coses noves, i els dies abans de nadal passa de tot. Per exemple, la gent treu la creativitat que duu guardada tot l'any, especialment si hi ha nens petits. A casa la Mi la creativitat viu 365 dies l'any, i l'any passat van fer aquest arbre de Nadal que a mi em sembla fantàstic i que tenen posadet a la paret de la cuina.

A l'institut es nota que arriba nadal perquè els alumnes van més atabalats de l'habitual. Els de 3r ja fa uns mesos que hi són i se senten com a casa per això molts es porten les sabatilles d'estar per casa a la motxilla i quan arriben es treuen les botes i van en pantumfles :)

Demà em toca portar un llençol per fer la "passada" de Llúcia, que és una tradició danesa que es fa cada any a les escoles, esglésies i instituts, on Santa Llúcia va al davant i la segueix una mena de processó cantant una cançoneta (que jo no em sé ai ai) i tots vestidets de blanc com angelets.

A casa fem llistes de regals per uns i altres i jo no puc evitar somriure cada cop que surto al carrer i el veig tot ple de llums d'estrelles i cors. Tot fa olor a pi i a canyella, a vi calent amb espècies i fruites confitades. D'aquí no res, un altre cop, ja serà Nadal.


2 kommentarer:

NUR sagde ...

A mi si que m'agrada molt el Nadal, que vingui tothom a dinar a casa meva, i la sensació de sorpendre a la gent amb el menú, que els nens canten o reciten el poema que s'han après dalt de la cadira!!! Trobo a faltar a la meva mare, però també la trobo a faltar els dies normals!! Si, si, a mi m'agrada el Nadal!

Carolina sagde ...

Molt bé, Nur! A mi sempre m'han fet envejeta de la sana les persones que es posen contentes de veritat per Nadal :)