fredag, november 04, 2011

Happy Berry to me

Tinc el menjador de cas que sembla una floristeria. Quin luxe. Entre les flors, les postals, els molts missatges d'aniversari i les abraçades en persona i a distància que he rebut avui, em sembla que he tingut un aniversari gairebé perfecte. Només em falta el Frej que està com sempre, de conferències voltant pel món. (s'ha fet perdonar, però!). I de fet tinc la millor companyia possible en un dia com avui. La mateixa persona que estava amb mi ara fa 33 anys, la meva mare, que ara mateix, mentre escric des del sofà, està a la cuina canturrejant, com sempre, cançons de l'any de la pera ri-ro-ri-ro-ri-ro. 

4 kommentarer:

manel sagde ...

Suposso que la meva total ignorància justificará el teu perdó.No ho sabia.Felicitats! ,encara que sigui amb retard.

Tu, jo i l'Otis sagde ...

OOOOOOOOOOOOOOhhhhh!!!!
Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebastian & Laia sagde ...

Per molts anys guapa! Espero que haguis passat un bon cap de setmana per poder celebrar el teu aniversari, i que hagui sortit, una estoneta el sol!!!

Ciutadà K sagde ...

OOOOHHH!!!
haver tingut la meva tercera filla fa, precisament avui, 3 setmanes no és una excusa per oblidar-me de felicitar a la personeta més maca que tenim a Denmark ... PER MOLTS ANYS, CAROL !!!

Espero, vull, demano i exigeixo que hagis passat un FELIÇ dia !!!!