onsdag, oktober 05, 2011

Atrapada

Em deia l'altre dia un amic, que puc ser la persona que vulgui. Sona bé. Em deia també la Mi, que tots ens debatem entre cedir i deixar-nos estimar, o preservar la nostra essència sense por. Hi ha un equilibri que a mi em sembla molt difícil d'aconseguir entre totes aquestes teories. Jo fa temps que em sento atrapada i perduda en un un lloc que jo mateixa he construït. De moment no sé gaire més. Tot i que intento trobar-me i re-trobar-me cada dia de la meva vida.
Si algú em troba abans que jo, que em cuidi, si us plau.

4 kommentarer:

manel sagde ...

Entre el lloc que un es construeix i el lloc que els altres et construeixen ,la teranyina cada cop et rodeja més.I malgrat tot s'ha de viure dintre d'ella.

Ciutadà K sagde ...

a tu et cuidarem siguis qui siguis i facis el que facis ... perquè la construcció que ens hem fet de tu, ens ENCANTA !!!

i sobre el tema de 'trobar-te', tu mateixa dones la resposta en el què escrius: 'deconstrueix-te'!! ja tardes !!!
(nosaltres estem aquí per si necessites una llumeta :D )

NUR sagde ...

Carol, se alguna cosa, però realment no se gaire, ja saps que dic les coses com em surten, i no tinc gaires pels a la llengua, aixi que allà va: Torna, Carol!!!
Vols dir que val la pena... Cada persona valora més unes coses , que les altres, però per a mi l'amor no ho val tot! Per damunt de l'amor estic jo, i el meu lloc! I si ho puc tenir tot que be!!! Però si no .... tinc molt clar el que trio! Parla en los teus amics, aqui estem!!!

Carolina sagde ...

Ui no, Nur! La solució no passa per aquí ni molt menys! Igual de perduda estaria allà que aquí, ja no és un problema geogràfic. Però ei, que no vaig pel món plorant eh és simplement una època xunguilla, no sé si jo si els posts es poden interpretar molt a la valenta des d'allà o és que tinc el drama queen pujat ;)
Petons!