søndag, april 10, 2011

Cartes amb olor

Ahir vam sopar a casa de l'Ann i en Hans, que són dos amics de Bèlgica que després de 5 anys se'n tornen a casa d'aquí un parell de mesos.
Parlant parlant, l'Ann m'explicava que quan era joveneta ella era de les que escrivia una carta per dia, i es passava les hores escrivint a les amigues. I de cop em van venir al cap les cartes amb olor que es podien comprar quan era petita. Potser ara encara les venen. Quina cutrada eh, no feien ni bona olor ni res, però era tan guai del paraguai enviar una carta amb olor! Buscant per internet fotos he anat a parar a un munt de webs que es dediquen a rememorar els 80, i osti, mira que érem cutres! És molt divertit mirar anuncis i veure fotos de les coses que teníem, com el boli de molts colors i els rellotges aquells que es feien robots i mil coses més. Fa poc vaig llegir també un article molt divertit al País sobre la Tarta al Whisky que se n'ha fet pobreta, de la tarta al whisky que tan bé feia quedar quan hi havia convidats?

4 kommentarer:

Laura sagde ...

jo també en tenia!!!

NUR sagde ...

Jajjajajaj, la tarta al Whisky, la odiava!!!!! Els meus sogres cada cap de setmana en compraven una, i jo al principi per prudència, en mejava, sobretot la part de nata, la del xocolate no podia, després vaig passar a dir no gràcies, fins que se'n van adonar i van començara a comprar un altra cosa!!!!!
I les cartes!! Durant tota la carrera vaig estar enviant una postal setmanal a una amiga meva, i ella a mi, l'altre dia les vaig estar revisant... quina gràcia, ara amb el face, i el correu, axò ja no es viable!!!!

Maria sagde ...

Jo feia col·lecció de "jocs de carta", que en déiem, i els que feien olor eren els que anaven més buscats! Ara, no sé què hi posaven, però era efectiu, perquè encara tinc la carpeta on les guardava a casa ma mare... i encara fa olor!

Ciutadà K sagde ...

Ui, sí, jo de cartes també n'enviava moltes i poemes d'amor ... ai, la joventut!!

(Nur, a casa meva no em menjat mai 'tarta de whisky'!!!! :S )