onsdag, oktober 15, 2008

la verge de la mare de Déu de Neó


Ahir, repassant fotos per il·lustrar el post del Joan vaig trobar aquesta que vam fer a Siena, una imatge absolutament kafkiana, la verge del Neó, que la teníem al costat de l'hotel i que cada nit ens deixava al·lucinats perduts.
Sembla una foto de museu d'art contemporani, feta a propòsit. I jo em pregunto a qui se li haurà acudit posar-li això a la verge? Perquè estava davanat d'una església la mar de normal. Però és tan kitsch, oi?!

5 kommentarer:

Geraldo Maia sagde ...

Hello Carol,
It's a very interesting matter about the existence of the vikings.
Regards:
Geraldo

Unknown sagde ...

Òsti sí, sembla una imatge de terror kitsch! Segur que jo tindria malsons amb una imatge així a prop...però a les botigues de Brighton segur que les vendrien a milers ;-) Petons!

Anonym sagde ...

Gracias por el te y la charla, y eso que yo iba a por tus cotilleos y resulta que ha sido todo un monografico sobre lo mio, jajjaaj
Me debes cotilleos.

Oye, y desde aqui certifico a todos los lectores del blog de Carol que habla danes perfectamente, desde luego mucho mejor que yo, y que tiene muy poco acento no-danes.
He dicho!!!

Anonym sagde ...

a mi em fa iuiu.
:-S

Carolina sagde ...

Un placer tenerte por aquí, como siempre. Yo pensaba que tendría que animarte pero te veo muy bien con tu nueva vida de soltero-en-Dinamarca.
Que disfrutes del viernes on the rocks ;)