søndag, oktober 19, 2008

Bienvenido Mr. Marshall: más vale caer en gracia que ser gracioso

Us vaig prometre un capítol dos del post de fa uns dies amb l'ambaixador i la meva planxa com a tema, i és cert que encara no l'havia escrit, així que a petició dels lectors, aquí va.

Després de que l'ambaixador em digués que era ell en persona, i de jo posar-me vermella lilosa, em va entrar una suor, així de cop, i crec que per una pujada de temperatura provocada per l'estrès i la vergonya del moment, no vaig saber què dir, i vaig intentar negar-ho: No pot ser, home, no pot ser que sigui vostè, si parla català! Resulta que l'ambaixador, que es diu Melitón, és de Mallorca. Ara ja ho sé.
Com que van ser uns dos minuts intensos, li vaig dir que necessitava beure alguna cosa i així vaig aparatar-me'n una mica.
El què va passar a continuació, ho explico ràpid. La història es va estendre per pròpia boca del Sr. Melitón, de manera que els altres ambaixador i gent de alto copete va venir a saludar-me per veure qui cony era la graciosa que havia fet tal ridícul. I amb la tonteria, em va presentar a un munt de gent interessant i al final de tot, vam acordar que la festa havia estat divertida.

Abans de marxar li vaig dir que, bueeeeeeno, ara que ja sé qui és, quan vingui per Sant Joan ja li saludaré. Per Sant Joan, i en motiu del sant del rei, la comunitat espanyola està convidada a una festa a l'ambaixada.
El senyor ambaixador, em va dir nooooooo, de cap manera! Ens hem de veure abans, tu i jo, que m'ho he passat molt bé. Potser podem fer un sopar i convidar-te, sí sí, farem això, oi Maite? (la seva dona) I convidarem als russos, que són els més divertits de tots, ja veuràs. La Cristina flipant, i jo, li vaig dir: doncs sí, i tant, quan vulgui.

I apa, vam sortir d'allà, jo amb unes ganes d'arribar a casa meva increíbles.

Divendres vaig rebre un missatge de la Cristina i de la Lorena, no sé quina de les dues estava més alucinada. Resulta que la Cristina s'havia reunit amb el cap comercial de l'ambaixada per feina, i el senyor li va preguntar si li podia donar el meu nom i cognoms i dades de contacte perquè l'ambaixador es volia posar en contacte amb mi. A-ten-ció, a veure si això de la festa serà de veritat!!! Estigueu al cas de propers posts.

Una, que té carisma :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

clar que sí, dona. tu triomfes allà on vas.

el melitón em cau simpàtic. i si els russos són els més simpàtics, qui són els més antipàtics? li podràs fer aquesta pregunta de part meva?

:-P

bon diumenge!

Anonym sagde ...

Ahi tienes para dar el pelotazo que estabas esperando: morenaza, con el dominio de idiomas que tienes, caerle en gracia al embajador.....
.....acuerdate de nosotros los pobres cuando estes ahi triunfando en la embajada!!! Aunque sea danos un puestecillo para lavar los coches o algo asi!!!
M.

Carolina sagde ...

:p