torsdag, maj 01, 2008


El dia del treballador danès s'ha aixecat amb pluja i fred, així que ens quedem amb llençols rebregats i contes de fades amb te Keemun Divine, pandekager amb xarop d'auró per esmorzar i un dia llarg i melós, ple de ganes de no fer res i de recordar que és fantàstic no haver de currar i que la feina no hauria de ser gaire més que això, feina. Jo segueixo amb el meu procés personal de desintoxicació d'estrès i de pors i pensaments lletjos i grisos; m'estic deixant cuidar i estic fent coses per cuidar-me, amb l'objectiu de quedar amarada de tranquil·litat i optimisme, una cosa com ara una barreja de Marisol, Mary Poppins i Dalai Lama, però amb una mica més de cervell i sense haver de cantar cada dos per tres. Descanseu molt, treballadors!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Carooo!!

Així m'agrada, que la vida és com la mateixa paraula indica vi (alegria) i da (donar, però també rebre).

Fa 7 anys aquest mateix 1 de Maig vaig passar-lo a København i tota la jovenalla estava concentrada a aquella plaça tant gran del costat del camp de futbol del FC København. Hi havia concerts i atraccions. Era com la Festa Major de l'Autònoma a la Plaça Major però en gran.

Encara ho fan tot allò? :-)

Tinc al 2 fenòmens, mare i fill, a Alemanya visitant a la Familie.

Aviam quan baixeu el Frej i tu mateixa.

Molts petoooons!!

Joan

Carolina sagde ...

Té vostè un missatge al seu mòbil.
jo mateixa vindré a l'estiu i espero fer-te l'abraçada més enorme del món, i tant me farà que a un dels fenòmens li agafi un patatús :)

Clar que sí, a viure, que per aixà vaig marxar, aaaaai, que ens costa a vegades, veure les coses des de la bona perspectiva.

El parc segueix allà, amb la festa i la birra i la música. A veure si algun any decideixes repetir.
Petonàs.

neska polita sagde ...

que no t'agrada cantar? trobo que donaries molta vida a la ciutat si t'hi passegessis cantant com la marisol o la mary poppins.

:-)