mandag, marts 17, 2008

ai quin temps que fa plou i neva plou i neva


Us volia posar ahir una foto de solete, de cel blau i de gent passejant pel parc, cara contents, pensant que la primavera ja està aquí. Però en realitat no és així. Sembla que ens espera tota una setmana de neu i fred. Les taques blanques de la foto ho constaten. Aquí està nevant, i després del temps d'ahir, jo al·lucino. Hem tingut una treva d'un dia i podem estar contents, ale. Ja sé que vosaltres esteu a vint-i-tants. En realitat, no ho vull saber. I m'és igual, perquè jo penso descansar, no matter what. I de fet, ja es maco, eh, veure la neu per la finestra. No us faig ni una mica d'enveja???? No? :(

6 kommentarer:

UnderPressure sagde ...

No, yo quiero estar en la playa o en un parque tomando el sol. Comiendome una paella en la Barceloneta o en Pedregalejo.
Precisamente el primer dia en mucho tiempo que iba a coger la bici porque tengo que ir al dentista, pues hoy no puedo. Me toca el autobus.
Es una mierda de pais. Yo estoy hasta los cojones ya.

Carolina sagde ...

anda, exagerao!!! Oye, el viernes no puedo, estoy aquí solo hasta el jueves por la mañana. Libras el miércoles?

UnderPressure sagde ...

Que va, trabajo toda la semana. Igual despues del trabajo podriamos quedar. Salgo a las 3.

Anonym sagde ...

Bueno...Si us serveix de consol, estic davant la tele veient el temps.... anuncien pluges i fred per els dies festius de Setmana Santa...

Va que ja queda menys per que pogueu sortir plantar el cul a la gespa i fer un pic-nic en un dels parcs de la ciutat.

MARTONA sagde ...

nena bonica... no em fas enveja no!! ja saps que jo sóc de solete solete!! per això la setmana que ve m'en vaig cap a Marrakech !! molts patunets i una miketa de solet ;)

Dedryk sagde ...

M'agrada el fred però poder no tant. A més, segur que aqui fa menys fred a Pare Sallarès :)