tirsdag, september 18, 2007

com us ho diria avui...


...em sento fràgil. I penso per què i m'avorreixo de mi mateixa, de tan pensar, quan estic tan ocupada que hauria d'estar pensant en altres coses, però no puc. Potser estic cansada, no? Això és el que em dic, em dic, caro, estàs cansada. I funciona, durant tres segons, funciona. Em diuen que és molt fàcil sentir-se vulnerable en la meva situació, aquí, sola, com si hagués de lluitar cada dia, com si tot això i tot aquest esforç depengués d'un nom i un cognom d'algú a qui encara no conec bé, d'un sentiment prou fort com per deixar-ho tot... però ai-las, si tot se'n va a la merda, si estic massa cansada, si l'esforç és massa gran, si se'm demana massa... I can picture myself... mil bocinets de mi, que ja s'han trencat abans, però que volen creure's forts, de conte de fades, dels que la merda diària els rellisca, dels visionaris. Per què ens fan tanta por els canvis, i per què cada pas que dono aquí em sembla un abisme? Potser és només que estic cansada.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jo crec que quan estas una mica "down" comences a donar-li voltes al teu caparró i a imaginar-te mil situacions com ara "i que passarà si..." Això avorreix a qualsevol! Però també entenc que el cap et balli, la teva situació no és gens fàcil, almenys no encara. I els contes ja ens podrien explicar que les princeses també ploren i caguen, encara que això tu ja ho saps. I el que jo sé és que els teus bocinets son tan forts com l'acer i que potser amb tanta humitat s'han trastocat una mica, però segur que tornen a estar en forma en quatre dies...

Anonym sagde ...

Caro!!

El que busquem no hi és en absolut, però les aproximacions són bones. No pateixis que estàs al camí correcte.

Remember in this game we call life that no one said it's fair...

Molts petons!

Joan

Vero sagde ...

Guapa!!

Què ho fa tenim massa sovint la sensació que tot és a les nostres mans... Pesa no, tanta càrrega?

Let go, carinyo, que la Mònica té raó, el fred et fa veure temporal on no hi és i viure amb l'angoixa de què faries si vingués... Deixa't bressolar per les onades.

(què vol dir que les princeses caguen, Mònica? Noooo! Digue'm que és mentida)

Ptns!

Carolina sagde ...

Ja ho sé, ja, que m´ho haig de prendre amb calma, i que pensar en tots els what-if és la tonteria més gran del món...sobretot quan un està felicìssim a la mateixa vegada... és només que hi ha dies que ja et despertes amb angoixa estomacal-existencial, i per molt que t´hi esforcis... no hi ha manera.
Però com tot en aquesta vida,passa.

Unknown sagde ...

Eeeeeei Vero, que sí que caguen! Però fan olor a Chanel nº 5 :-D

Vero sagde ...

També vol dir que valores la felicitat del moment, Carochaneta, i no caus en la temptació de take it for granted... Vols dir que això no et fa forta, precisament? Neeena: campanya per un invent que em va comentar ahir l'Alex: la dokodemo doaaa, la volem jaaa per veure't!

Uff, Monek, em deixes més tranquil·la. Ara sí, les princeses tornen a ser princeses! :DD

Anonym sagde ...

la leo no fa caques pudentes.
:-(

Anonym sagde ...

Només que sapigueu que la Mònica és la Mònica Artigas i la Mónica és la meva germana... (Vero, va per tu!)

neska polita sagde ...

les que ja ho sabíem podem seguir opinant sobre la leo i les seves caques que no fan pudor? :-D