søndag, oktober 23, 2011

Complot sostenil insostenible

Hi havia una vegada una noia, jo, que anava a comprar sostens sense dificultats. Talla tal, color tal, a veure quin m'agrada més, aquest, doncs vinga.

Ara ja no. Aquí a Copenhague comprar-se sostens és una aventura. Fa un temps vaig veure en un programa repelent de dues senyores molt britàniques que deien  que el 95% de les dones duem una talla de sostens equivocada. I com que sembla que és molt important arribar a certa edat amb les tetes a lloc, aquí s'ho prenen molt seriosament, i quan vas a una botiga et persegueixen i et persegueixen fins que et medeixen el contorn amb una cinta mètrica. Després et donen uns sostens que són impossibles de dur de tan estrets que són, però elles et miren amb aquella cara i et diuen que ja ho saben, que a elles també els passava això de dur la talla equivocada, però que ja veuràs a partir d'ara com notaràs la diferència. Vaaale. Claudicarem. Amb els sostens de tres talles més petites que no pots ni respirar et donen una tarjeta amb la marca i la talla perquè la propera vegada no passis pel mateix tràngol.
Però no, resulta que si et compres una altra marca en una altra botiga has de passar pel mateix, perquè les marques tenen, sembla ser, mides una mica diferents, i sant tornem-hi: la cinta mètrica i la noia que te les posa a lloc sense manies i et diu que ara sí, que aquesta sí és la talla correcta i que somriu perquè es pensa que t'ha descobert la sopa d'all i tu que estàs allà amb un mal que ja ho notes que allò no pot ser la talla correcta :(
El resultat de tot això és que per culpa de l'apretamenta que vaig portar ahir, tinc unes marques a la pell que no me les trec ni amb pomadeta Natusan. Em sembla molt bèstia, després de tot el que et fan passar i que te'n vagis d'allà creient que tots aquests anys has anat amb els sostens erronis i que d'aquí uns anys t'arribaran a la cintura per no saber-ho i ala, després d'un dia estàs que només tens ganes de participar en el moviment hippy de fora sostens del mal que fot. Homeeeee, ni poc ni masa, no? Una mica de respiració per favor!

2 kommentarer:

manel sagde ...

Amb aixó jo no puc dir rés.En tot cas no sé si des de fora es podrá veure gaire cosa.

Laura sagde ...

home, que et faci mal i t'apreti molt normal no és... sí que és cert que moltes portem o portàvem la talla equivocada, que la woman secret i companyia han tirat molt dels sostens en sèrie que potser van bé a un determinat grup de dones (jo no m'hi incloc), però realment, quan vas a corseteria i t'emproves uns que se t'adapten bé (a mi mai m'han dit que m'havien d'apretar ni cap dependenta m'ha posat les tetes a lloc), notes la diferència, i molt, perquè no t'adones que en portes, són còmodes, se t'adapten molt bé i et mires al mirall i et veus un pit maco. valen quatre cops el que et costen a la woman secret, però et duren quatre cops més, també.

renta'ls sempre a mà!!!