onsdag, marts 09, 2011

El sr. Lledó

Diu el sr. Emilio Lledó en aquesta entrevista que "sigo siendo el mismo, y ese hilo de continuidad me llena de alegría".
I jo que tantes vegades he escrit aquí que he tingut moltes vides, que als 19 era una persona i que em reinvento constantment, no entenc com algú que ha passat per una guerra, una posguerra, el mur de Berlín i a saber quantes coses més pot sentir que segueix sent el mateix. Ho entenc i no ho entenc. Perquè jo continuo tenint moltes de les pors que tenia quan saltava a la xerranca. Però continuïtat no sé jo si seria la paraula que trobaria per definir la meva vida ;)
El que sí és cert és que aquest senyor parla d'una manera així seguideta, a poc a poquet,  que a mi m'aniria molt bé tenir, perquè jo salto d'una cosa a l'altra que dóna gust, i de vegades als meus interlocutors els costa seguir-me el rotllo.

1 kommentar:

Ciutadà K sagde ...

Caram, Carol! encetes una tema molt interessant, el de la identitat (es nota que tens un filòsof prop, eh?? je,je,je,je,je)

El conflicte estabilitat davant del canvi és difícil de resoldre, jo crec que la paraula clau de la frase del sr.Lledó és 'hilo'. Aquest mot ens parla de quelcom fi, flexible, però prou sòlid com per a mantenir-se estable... aplicat a la identitat, potser tu i el sr. Lledó no esteu tan allunyats, eh? es tracta d'una mínima identitat que uneix els diferents estats pels que vas i anem passant per la vida.
Et reinventes amb el punt de consciència de saber qui ets ... per què tot i els canvis vitals i geogràfics que has fet: tu saps qui ets, no? ;)

A mi la identitat (relacionat amb la suposada 'personalitat' dels psicòlegs) tan sòlida, fixa, estable, sempre m'ha fet molta ràbia i m'hi revolto sempre que puc!!!