tirsdag, februar 15, 2011

Stronzo di merda

Em sembla una mica fort que jutgin aquest personatge pel cas Ruby, no perquè hi estigui en contra, és més aviat que el podrien haver jutjat per cinquanta mil casos molt abans. Una mica tard, no? Però benvingut sigui el cas Ruby si vol dir que el perdrem de vista.
Sempre m'ha fet molta pena que un país tan fantàstic com Itàlia tingui aquesta mena d'home al poder, suposo que és cosa de la corrupció que encara hi sigui.
M'alegraré molt (moltíssim) si el condemnen i se'n va.
Fora! Que se'n vagi i no torni, que a Europa no el volem!
Seria una setmana rodona si un dictador i un pallasso corrupte desapareguessin de la política. 

5 kommentarer:

NUR sagde ...

prova

NUR sagde ...

Jo de política italiana no en se gaire, lo que tinc clar, és que aquest senyor ha estat triat democràticament per una majoria dels italalians.
I el que no m'explico, és : Que no tenen ulls a la cara?? Que no tenen orelles al cap?? O es que viuen en censura, i nosaltres no ho sabem???? Pq si no, no ho puc entendre de cap de les maneres!!!!

Ciutadà K sagde ...

Sí, jo quan veig aquests personatges també em pregunto el mateix: 'com pot guanyar unes eleccions?' ... doncs, sí, les guanyen i de calle!! ... recordeu el nostre Aznarín? per majòria absoluta!! ... l'ésser humà sovint fa cosses ben inexplicables....

manel sagde ...

avanti poppolo bandiera ...etc..

merce voltas sagde ...

Berlusconiu té totes les cadenes privades de televisió en exclusiva.
El govern anterior les hi va concedir.Entreté els italians amb mamas-chicho, mentre subliminalment els renta el coco.
I es que, en democracia val tan el vot d'un cervell rentat com el d'un de ben amoblat He parlat amb italians darrerament i creuen que el trauran a partir dels judicis que té pendents. El que ha costat més ha estat trobar testimonis que vulguin declarar.