lørdag, september 15, 2007

estic cansada del meu nom


Jo no, però aquí hi ha gent que es cansa del nom. Home, si t'ho penses bé, és avorrit eh, dir-se sempre igual... ja arriba un punt que et coneixes tan bé el teu nom, que quan et criden ja saps si és perquè estan emprenyats, si estan emprenyats i en volen parlar o si estan emprenyats i és el principi amb fi d'un llarg hem-de-parlar.
Doncs aquí, la gent, com que és pràctica, quan es cansa, es canvia el nom. Jo crec que quan això es descobreixi frontera avall, Dinamarca s'omplirà de Kevins Martínez i de gent amb cognoms del tipus Revuelta Segura. 400 corones, uns 38 euros per canviar-te el nom. A mi em mola, això. Que et dius Thomas Jensen i et vols dir Rune Tingborg? Doncs 38 euros i ja et dius com et dóna la gana. Bé, com et dóna la gana tampoc, que la gent és tan friki que encara es posaria Beckham, o Hilton, o Gandhi, o a saber. No us sembla molt fort? Per mi és tot un descobriment. Hi ha tantes dones lluitant pel món perquè el primer cognom del fill sigui el de la mare i així no es perdi el cognom familiar... i aquí, per quatre duros, cognom nou. La vida, que injusta que és, osti ;P

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

i també es poden posar un símbol, com l'artista abans conegut com a Prince?

roba la foto que vulguis, i tant!

UnderPressure sagde ...

Pero es que te vas a cambiar el nombre? Seguro que es todo mas facil, lo se bien porque conozco muchos que ahoa se llaman Luis Jensen o Jose Espersen.

A mi me choca, que quieres que te diga. Mi nombre es en gran parte lo que soy, de lo que vengo. Y cambiarlo porque yo quiera, vale, pero cambiarlo porque asi es mas facil "integrarse", como que no...

Carolina sagde ...

qQe no hombre que noooooooo, ¿cómo me voy a cambiar el nombre? Que yo estoy muy contenta con mi nombre, sólo digo que me chocó muchísimo eso de que para nosotros el nombre signifique tanto, y otros se lo cambien por 400 coronas!
Y perdona por no haber contestado... no tengo tiempo ni para mirarme en el espejo! Un besote!

Anonym sagde ...

jo em vull canviar el nom i dir-me the hardest working man in show business, que quan li deien al james brown em feia molta enveja... t'envio els euros per paypal i m'arregles els papers o com?

Unknown sagde ...

ouuuuuuuuu yeah. I si mal no recordo, si agafes l'oferta nom i cognom 2x1 de l'1 al 15 d'octubre et pots canviar també l'edat ;)
La nacionalitat, ja és un altre tama..

neska polita sagde ...

ah, guai! doncs jo ara també t'envio diners i em tornes a plantar als 25, valens?
:-)